print logo

Generalforsamling 2021

Kom og gør din stemme gældende i byens bedste forening og nyd et gensyn med dine netværkskolleger, når Byens Netværk holder generalforsamling i Fæstningens Materialgård.

Vi slutter dagen af med hyggelig netværksbar, hvor vi også hører om tilblivelsen af jubilæumsbogen Byens Netværk - 25 år spejlet i et netværk og får svaret på, hvad det er, der gør vores forening til noget helt særligt.

Deltagerliste
Referat
Fotoreportage
Årsberetning Byens Netværk 2020 v/ bestyrelsesformand, Henriette Dybdal Cajar
Beretning fra sekretariatet

Luk fuld beskrivelse

Netværk, relationer og foreningsliv er vigtigere nu end nogensinde, hvor coronapandemien har vendt op og ned på både vores hverdags- og arbejdsliv og bl.a. har betydet begrænsninger i vores fysiske møde og måden, vi plejer at være sammen på. Kom derfor og gør din stemme gældende i byens bedste forening, når vi holder generalforsamling den 31. maj.

Vi slutter dagen af med en hyggelig netværksbar, hvor du kan nyde et glas og et glædeligt gensyn med dine netværkskolleger på tværs af branchen.

25 år med Byens Netværk
Du kan også høre journalist Eva Ørum, der er forfatter til bogen Byens Netværk - 25 år spejlet i et netværk, der markerede foreningens 25-års jubilæum sidste år, fortælle om det store puslespil, det har været at sammenstykke nogle af de mange vidnesbyrd, som hver især er brikker i fortællingen om vores fælles netværk. Meget er sket siden 1995 - både i foreningen, men også med vores byers udvikling - men DNA'et gennem foreningens 25 år har vist sig usædvanligt levedygtigt i en tid med enorme forandringer.

Vedr. corona

• Opdatering pr 19. maj 2021: Deltagelse i generalforsamlingen kræver ikke fremvisning af coronapas / negativ coronatest, men det er selvfølgelig altid en god ide at lade sig teste, forud for at vi mødes.

• Du skal bære mundbind eller visir (dog ikke, når du sidder ned).

• Vi overholder alle gængse retningslinjer om afstand og håndsprit mm.

• Du skal ikke komme, hvis du føler dig syg.

• Vi tager selvfølgelig forbehold for på dagen aktuelle restriktioner og forhold omkring forsamling grundet corona.

• 15:00 Velkommen v/ Henriette Sofie Larsen, direktør, Byens Netværk
  • 15:15 Ordinær generalforsamling
  • 16:30 Pause
  • 17:00 25 år spejlet i et netværk v/ Eva Ørum og Fie Sahl