print logo

Generalforsamling 2015 og 20 års fødselsdag

Byens Netværk inviterer til generalforsamling og fejring af foreningens 20 års fødselsdag. Vi glæder os til at se dig til en festlig eftermiddag, som udover generalforsamling byder på sejltur, fødselsdagskage og godt selskab.

Vi begynder dagen i Nordatlantens Brygge - midt i byen og det mangfoldige liv på Christianshavn.

Nordatlantens Brygge er et kulturhus, hvor du kan opleve historie, kunst og kultur fra Grønland, Island og Færøerne. Kulturhuset ligger i et restaureret pakhus fra 1767 i Københavns gamle havneområde.

Stedet kaldes også Grønlands Handels Plads og ligger midt i det mangfoldige liv på Christianshavn, tæt på Krøyers Plads, hvor danmarks første svanemærkede lejligheder er ved at blive opført.

Vi fejrer 20 års fødselsdag
Udover den ordinære generalforsamling inviterer vi alle Byens Netværks medlemmer til at fejre netværkets 20 års fødselsdag. Vi har lejet en båd, så vi sammen kan nyde byen fra vandsiden. Eftermiddagen byder også på fødselsdagskage og en festlig skål. Vi glæder os til en festlig eftermiddag sammen med jer.

Fuldmagt
Årsrapport 2014
Specifikationer til årsrapport
Budget 2015