Udgivet d. 19. november 2025
Byens Netværk er landets tværfaglige mødested for byggeriets professionelle aktører. Med ca. 330 medlemsvirksomheder udgør vi et fagligt, forretningsmæssigt og socialt netværk, som mødes til arrangementer og gå-hjem-møder på tværs af branchen for at udveksle viden, opbygge relationer og blive klogere sammen.
Byens Netværk har et helt særligt DNA: Vi inviterer vores medlemmer til arrangementer, som var det hjemme hos os selv. Netværk for os - og for dig - handler om at sætte meningsfulde faglige samtaler i gang og inspirere til nye. Byens Netværk er på én gang vært og netværksskabende. Netværkets direktør er en nøgleperson, der holder af at se andre trives i uformelle faglige fællesskaber og forstår at styrke relationerne mellem vores mange forskellige medlemsvirksomheder.
Vores sekretariat består af fem medarbejdere (inkl. direktøren) fordelt mellem København og Aarhus. Som direktør har du det overordnede ansvar for at lede Byens Netværk og sikre kvaliteten i alle aktiviteter, herunder ledelse af sekretariatet, økonomistyring og den daglige drift. I rollen får du stor indflydelse på foreningens videre udvikling og forventes at bidrage med personligt engagement og drivkraft til hele netværksindsatsen.
Vi søger en netværksperson med ledelseserfaring, som:
Dine egenskaber:
Arrangementer, herunder
- sikre et righoldigt tilbud af aktiviteter, der passer til medlemskredsen (faglige arrangementer, studieture m.m.)
- planlægge, afholde og følge op på faglige arrangementer
Medlemmer, herunder
- rekruttere nye medlemmer samt fastholde eksisterende
- sikre ejerskab i medlemsvirksomheder
Arrangementsudvalg, herunder
- sammensætte og afholde møder med arrangementsudvalg i både København og Aarhus
Netværksgrupper, herunder
- sikre udvikling af nye tilbud, der passer til medlemskredsen
- rekruttering af deltagere til alle grupper
- ansvarlig for egne grupper (pt. 1 i København)
MIPIM (årlig ejendomsmesse i Cannes), herunder
- strategi for deltagelse
- planlægning af aktiviteter
- kontakt til samarbejdspartnere
HR, herunder
- ansættelser og afskedigelser
- udvikling af medarbejdere og team
- ansvars- og rollefordeling i sekretariat
- kontakt til pensionsselskab, forsikringsmægler m.v.
- personalehåndbog
Økonomistyring, herunder
- daglig drift og opfølgning
- løbende fakturering og restancer
- budgetopfølgning
- årlig kontingentudskrivning
- kontakt til ekstern bogholder/revisor
Bæredygtighedspolitik, herunder
- sikre at foreningen er up-to-date med samfundsudviklingen
Bestyrelse, herunder
- vision, forretningsudvikling og strategi
- planlægge og afholde generalforsamling, bestyrelses- og forpersonsmøder og seminarer, rapportering m.m.
Ansættelsessted
Byens Netværks sekretariat består af fem medarbejdere fordelt mellem København og Aarhus. Du får base i et kontorfællesskab centralt i København. Byens Netværk har en mindre afdeling i Aarhus med én medarbejder.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i Byens Netværk og du refererer til bestyrelsen.
Der tilbydes løn efter kvalifikationer, pensions- og forsikringsordning, sundheds- og heltidsulykkesforsikring.
Ansættelse 1. juni 2026
Lyder jobbet som noget for dig, så send en motiveret ansøgning samt CV til job@byensnetvaerk.dk senest den 9. januar 2026.
Hvis du gerne vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyrelsesforperson Henriette Cajar på tlf. 22 10 42 06.